Dodge Challenger Forum: Challenger & SRT8 Forums - Search Results
Dodge Challenger Forum Dodge Challenger Forum
 

Auto Insurance

Wheel & Tire Center

» Featured Product
Go Back   Dodge Challenger Forum: Challenger & SRT8 Forums > Search Forums

ChallengerTalk.com is the premier Dodge Challenger Forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.
Showing results 1 to 25 of 250
Search took 0.14 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: SRT8Tech
Forum: SRT Hellcat 6.2L Supercharged (2015 - ) 07-26-2014, 07:52 PM
Replies: 56
Views: 3,237
Posted By SRT8Tech
Only failure I see are the drivers..........

Only failure I see are the drivers..........
Forum: Forced Induction 07-26-2014, 07:47 PM
Replies: 10
Views: 401
Posted By SRT8Tech
Yeah, some of the adaptives being turned off is a...

Yeah, some of the adaptives being turned off is a long shot but its possible. Possibly a bad MAP sensor as well but this sounds weird.
Forum: Forced Induction 07-25-2014, 04:42 PM
Replies: 10
Views: 401
Posted By SRT8Tech
Hmmmmm, I wonder if any of the adaptive memory is...

Hmmmmm, I wonder if any of the adaptive memory is turned off in the tune.
Forum: SRT Hellcat 6.2L Supercharged (2015 - ) 07-25-2014, 03:17 PM
Replies: 29
Views: 635
Posted By SRT8Tech
I think the crappy truth is in 2018...(when they...

I think the crappy truth is in 2018...(when they redesign the "challenger") there will be no more Hellcat......I think its a 3-4 year run and that's it.
Forum: SRT Hellcat 6.2L Supercharged (2015 - ) 07-25-2014, 04:34 AM
Replies: 39
Views: 2,244
Posted By SRT8Tech
That's no joke!!!! Worse than I am with cars!!!

That's no joke!!!! Worse than I am with cars!!!
Forum: SRT Hellcat 6.2L Supercharged (2015 - ) 07-23-2014, 07:02 PM
Replies: 31
Views: 1,239
Posted By SRT8Tech
I went from 9 pounds (stock Eaton) to 17 pounds...

I went from 9 pounds (stock Eaton) to 17 pounds of boost (2.3L TVS) in the GT500 I had. It didn't blow up. LOL
Forum: SRT Hellcat 6.2L Supercharged (2015 - ) 07-23-2014, 06:57 PM
Replies: 39
Views: 2,244
Posted By SRT8Tech
Hellcat handles just as good........

A guy on another forum that im not going to mention just got done with the media test drive of the Hellcat. This guy just so happens to own a ZL1. He says the Hellcat handles just as good IF NOT...
Forum: 6.4L / 392ci (2011 - ?) 07-21-2014, 07:19 PM
Replies: 21
Views: 1,389
Posted By SRT8Tech
Don't expect to see anywhere near those gains...

Don't expect to see anywhere near those gains that are on that dyno sheet!!!!!
Forum: General Challenger Discussion 07-21-2014, 07:10 PM
Replies: 16
Views: 1,039
Posted By SRT8Tech
Ive had both and I think he will beat you by a...

Ive had both and I think he will beat you by a little if he is still stock compared to your custom tune. It will be close though. He will start to pull past the 1/8 mile mark.

And I hope you have...
Forum: General Challenger Discussion 07-20-2014, 01:55 PM
Replies: 10
Views: 945
Posted By SRT8Tech
What did it run in that crappy altitude?

What did it run in that crappy altitude?
Forum: General Challenger Discussion 07-20-2014, 09:08 AM
Replies: 8,963
Views: 1,323,462
Posted By SRT8Tech
A few runs with the car and I bet I could launch...

A few runs with the car and I bet I could launch that thing perfect.
Forum: General Challenger Discussion 07-19-2014, 02:29 PM
Replies: 54
Views: 2,757
Posted By SRT8Tech
Ummmm, I was beating 5.0's with my 2011 392 back...

Ummmm, I was beating 5.0's with my 2011 392 back in the day. I don't see why it cant happen now with a little more power and tad bit lighter car like the 2015 Scat Pack.

Ohhh, also I can beat...
Forum: General Challenger Discussion 07-19-2014, 05:42 AM
Replies: 1
Views: 161
Posted By SRT8Tech
Wideband 02 sensors.....

For the guys who can see part numbers ;).......I know the Hellcat uses wideband 02 sensors. Just wondering if the 392's will also finally convert to a wideband 02. If so, that would be a good thing....
Forum: General Challenger Discussion 07-18-2014, 06:41 AM
Replies: 122
Views: 6,268
Posted By SRT8Tech
The price on the SP 392's makes me...

The price on the SP 392's makes me sick......Makes my killer deal on my SuperBee look silly. MSRP on My Bee was right at 46k and I got it for 38k out the door.

I hope the trade in value on my...
Forum: SRT Hellcat 6.2L Supercharged (2015 - ) 07-18-2014, 05:35 AM
Replies: 29
Views: 1,819
Posted By SRT8Tech
Wait.....there not factual???? ;)

Wait.....there not factual???? ;)
Forum: SRT Hellcat 6.2L Supercharged (2015 - ) 07-18-2014, 05:14 AM
Replies: 535
Views: 45,651
Posted By SRT8Tech
All I know is, the trade in value on my car went...

All I know is, the trade in value on my car went in the crapper. LOL
Forum: The Garage: For OTHER car talk 07-17-2014, 07:05 PM
Replies: 18
Views: 775
Posted By SRT8Tech
But it only gained 10 tq over the 2014 base 5.0....

But it only gained 10 tq over the 2014 base 5.0. I mentioned on another board that the torque curve has got to be where it is better.
Forum: General Challenger Discussion 07-17-2014, 02:46 PM
Replies: 8,963
Views: 1,323,462
Posted By SRT8Tech
I hope they have a Hellcat at Road America for...

I hope they have a Hellcat at Road America for the SRT experience on August 26th. :)

Doubt it but one can only hope.
Forum: The Garage: For OTHER car talk 07-17-2014, 10:09 AM
Replies: 18
Views: 775
Posted By SRT8Tech
2015 Mustang official HP #'s

Well here they are.....I thought they would have made a bit more than that on the new 5.0 but oh well.


Ford announces official 2015 Mustang horsepower ratings - Road & Track...
Forum: Track Talk 07-17-2014, 08:47 AM
Replies: 64
Views: 4,923
Posted By SRT8Tech
Yeah ive been hearing about this Super Snake...

Yeah ive been hearing about this Super Snake thing and its sad that even the die hard Ford guys with GT500's don't even know that a Super Snake is not a production car made by Ford. Ive seen a bunch...
Forum: West 07-17-2014, 07:26 AM
Replies: 36
Views: 1,221
Posted By SRT8Tech
Yeah.....isn't that pretty much the worst track...

Yeah.....isn't that pretty much the worst track in America for DA. Ive been there a few times and damn.
Forum: General Challenger Discussion 07-17-2014, 05:29 AM
Replies: 30
Views: 3,537
Posted By SRT8Tech
Damn, I didn't even think about the factory...

Damn, I didn't even think about the factory rebates since it will not be an SRT. Makes my 38k OTD price on the SuperBee I got seem silly. At the time it was a good deal. At least I have the 8.4 radio...
Forum: Track Talk 07-17-2014, 05:11 AM
Replies: 64
Views: 4,923
Posted By SRT8Tech
LOL, he was running 12.6's @ 108 that day. As of...

LOL, he was running 12.6's @ 108 that day. As of now, it has a single turbo 347CI setup running in the 9's. Didn't think a 392 vs Mustang kill thread had a MY of the car restriction. :read:
Forum: SRT Hellcat 6.2L Supercharged (2015 - ) 07-16-2014, 10:02 AM
Replies: 117
Views: 9,249
Posted By SRT8Tech
Cool, wont get a sale from me. :badrazz: Not like...

Cool, wont get a sale from me. :badrazz: Not like I live near there anyway.
Forum: SRT Hellcat 6.2L Supercharged (2015 - ) 07-16-2014, 09:31 AM
Replies: 117
Views: 9,249
Posted By SRT8Tech
You will, you get the SRT track experience with...

You will, you get the SRT track experience with ANY new SRT vehicle you buy. Well all but the Core Challenger.

Im going to the one at Road America on August 26th. I got it when I bought my...
Showing results 1 to 25 of 250

 
Forum Jump
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.2

All times are GMT -7. The time now is 07:36 PM.



Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.2
Garage Plus vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.