Dodge Challenger Forum banner

1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
13 Posts
Discussion Starter #1
Sorry for the inconvenience. Hola a todos, antes de empezar pido disculpas si no es acertado abrir este post y si es asi pueden borrarlo los administradores del foro.
Les escribo desde el sur de España el motivo de escribir en Español es porque no hablo y escribo muy bien el idioma y me cuesta entender lo que leo o traduzco.
Aqui en España y el resto de Europa no se ha comercializado este modelo, mi R/T lo compre en North Carolina y lo monte en un barco en NYC hasta España. Aqui no hay dealers especializados en esta marca y tengo algunas dudas que me gustaria que me ayudarais. Aqui en contabilizado menos de 10 challengers en toda España y es muy dificil compartir experiencias con otros propietarios. Gracias y disculpen las molestias.

·
Super Moderator
13,872 Posts
Sorry for the inconvenience. Hola a todos, antes de empezar pido disculpas si no es acertado abrir este post y si es asi pueden borrarlo los administradores del foro.
Les escribo desde el sur de España el motivo de escribir en Español es porque no hablo y escribo muy bien el idioma y me cuesta entender lo que leo o traduzco.
Aqui en España y el resto de Europa no se ha comercializado este modelo, mi R/T lo compre en North Carolina y lo monte en un barco en NYC hasta España. Aqui no hay dealers especializados en esta marca y tengo algunas dudas que me gustaria que me ayudarais. Aqui en contabilizado menos de 10 challengers en toda España y es muy dificil compartir experiencias con otros propietarios. Gracias y disculpen las molestias.

Here is the English translation:

Hello everyone. Before I begin, I apologize for posting my comments in Spanish. If it is inapprpriate, the managers of the forum can erase it.

I am writing from the south of Spain. The purpose of writing in Spanish is because I do not read or write English very well. English is difficult to me to understand or translate.

Here in Spain and the rest of Europe, Challengers are not available for sale. I bought an R/T in North Carolina and I shipped it to Spain, via New York. In Spain, there are no Dodge or Chrysler dealers. There are less than 10 Challengers in all of Spain and it is very difficult to share experiences with other owners. I hope that I can learn from you. Thank you and forgive my post in Spanish..

·
Super Moderator
13,872 Posts
Es grande que usted tiene a uno de 10 Challengers en España.

Usted aprenderá mucho de los otros dueños de Challengertalk aquí.

English translation:

It is great that you have one of ten Challengers in Spain. You will learn a lot from the other owners here on Challengertalk.

·
Registered
13 Posts
Discussion Starter #5
Thanks so much
Mi primera pregunta: ¿es posible disminuir el tiempo de encendido de las luces automaticas? En marcha, al entrar en un tunel, tarda 8 o 9 segundos en encender las luces.

Thanks so much
My first question: Is it possible to reduce the turn-on time of the headlights? On the go, when entering a tunnel, it takes 8 or 9 seconds to turn on the lights.

·
Registered
153 Posts
thats pretty cool. This guy must have really liked the Challenger to go through of this to bring it in his country.

·
Super Moderator
2016 SXT Plus Blacktop
17,027 Posts
Welcome from California ;)

A Guy

·
Premium Member
2,874 Posts
Welcome from no bueno Illinois.

1 - 11 of 11 Posts