Racer X bespreekt de verschillen tussen een 392 SRT en een Scat Pack.
Als het een 2014 is, dan kun je 2/3 van de weg naar een SRT gaan, aangezien het een SxT zou zijn. Ik vind het geweldig.Betekent dit dat mijn eenvoudige T/A met 5.7L HEMI en 8HP70 transmissie zich nu mogelijk kan identificeren als een SRT?![]()
![]()
SRT verschijnt elke keer op mijn scherm als ik mijn SP start.Ik heb geen enkel probleem met een SRT-badge op een Scat Pack
A Guy
AU! Dat branden doet pijn!Het enige wat ik weet, is dat de T/A beter is dan zowel de SRT als de Scat Pack. Jullie boeren blijven maar ruziën.
Ik zal het moeten doen met mijn WB Shaker. Weet je wel, die met de speciale SRT-ophanging die elke andere standaardophanging op het platform overtreft; inclusief alles wat als SRT is gebrandmerkt. Zeg het niet tegen de Badge Police.Het enige wat ik weet, is dat de T/A beter is dan zowel de SRT als de Scat Pack. Jullie boeren blijven maar ruziën.
Houd u ook aan de verkeersregelsSRT verschijnt elke keer op mijn scherm als ik mijn SP start.![]()
Mijn SPWB Shaker wordt aangedreven door SRT.
Dat staat er elke keer als ik de motorkap open.
Z/28Dit doet me denken aan de Camaro-eigenaren in de jaren 70 die zouden beweren dat ze een Z28 hadden omdat ze een 350 4-barrel hadden.😁
😁Het enige wat ik weet, is dat de T/A beter is dan zowel de SRT als de Scat Pack. Jullie boeren blijven maar ruzie maken.
Indigo HCWB/Zwart interieur met HC-logo.
Dat is geweldig, maar zoals je zei, je hebt hem verkocht.😩 Jij bent de persoon om dit over te vragen: Ik vind die 2 carrosseriestijlen op de 1970 en 1971 Z/28 leuk (verbeter me als ik het mis heb) dat de Z/28 dezelfde LT-1 Corvette-motor gebruikt. Je kunt de Z/28 ook krijgen met airconditioning en in automaat, terwijl je de 1970 en 1971 Corvette die 2 opties niet kon krijgen omdat die motor met vaste klepstoters de poelies van de airconditioning zou laten afslaan?Ik ben gecorrigeerd. Z/28. Ik bezat een echte 1971 Z/28. Rood met zwart interieur. 4 versnellingen. Een van de weinige auto's waarvan ik wou dat ik hem niet had verkocht.😁
Ik zie dan dat het hetzelfde was als de Corvette, aangezien airconditioning pas in 1972 beschikbaar was op een LT-1 Corvette.70 en 71 Z/28, ongeacht het type transmissie, hadden de solid lifter LT1-motor. Dezelfde motor als de Corvette, slechts 10 pk minder dan de Corvette vanwege het bedrijfsbeleid. Airconditioning was niet beschikbaar in de Z/28 tot 1972, toen deze overstapte naar de hyd lifter-motor. Dat betekent niet dat een dealer mogelijk airconditioning voor een klant heeft geïnstalleerd, maar GM dacht niet dat de aircocompressor het hogere toerentalbereik met solid lifters aankon. Een snelle manier om een echte Z/28 van een nep te onderscheiden, is de fabriekstoerenteller. SS camaro had een toerenteller van 7000 tpm, alle Z/28's hadden een toerenteller van 8000 tpm. Veel nep Z/28's in de collecties van mensen😉
Het enige wat ik weet, is dat de T/A beter is dan zowel de SRT als de Scat Pack. Jullie boeren blijven maar ruziën.
Ik vraag me dan af of de 1970 Pontiac Trans-AM met 400 Ram Air-motor en de 1971 455 HO Trans-AM beide werden geleverd met solid lifters zoals de Z/28 in 1970 en 1971?70 en 71 Z/28, ongeacht het type transmissie, hadden de solid lifter LT1-motor. Dezelfde motor als de Corvette, maar 10 pk minder dan de Corvette vanwege het bedrijfsbeleid. Airconditioning was niet beschikbaar in de Z/28 tot 1972, toen deze overstapte naar de hyd lifter-motor. Dat betekent niet dat een dealer mogelijk airconditioning voor een klant heeft geïnstalleerd, maar GM dacht niet dat de aircocompressor het hogere toerentalbereik met solid lifters aankon. Een snelle manier om een echte Z/28 van een nep te onderscheiden, is de fabriekstoerenteller. SS camaro had een toerenteller van 7000 tpm, alle Z/28's hadden een toerenteller van 8000 tpm. Veel nep Z/28's in de collecties van mensen😉