Dodge Challenger Forum banner
61 - 80 of 149 Posts
Ik zag onlangs een embleem op een achterspoiler met SRT SCAT PACK en een bij. Kom op mensen, het heeft gewoon geen zin. Ik heb geen probleem met down badging, maar waarom overdrijf je wat je hebt? Het is niet zo dat iemand zal zeggen: "jeetje, ik ben zo blij dat je hebt gelogen over je uitrustingsniveau. Je hebt mijn dag echt goed gemaakt." Etc.

Ik heb geen probleem met een SRT-badge op een Scat Pack.

• Like
Reactions: Loopy
Betekent dit dat mijn eenvoudige T/A met 5.7L HEMI en 8HP70 transmissie zich nu mogelijk kan identificeren als een SRT? :unsure: :LOL:
Als het een 2014 is, dan kun je 2/3 van de weg naar een SRT gaan, aangezien het een SxT zou zijn. Ik vind het geweldig.

• Like
Reactions: GSBrockman
Het enige wat ik weet, is dat de T/A beter is dan zowel de SRT als de Scat Pack. Jullie boeren blijven maar ruziën.
AU! Dat branden doet pijn!
Het komt allemaal neer op de uitrusting en wat er op welke auto's beschikbaar is... En aangezien de T/A geen SHAKER kan krijgen, lijkt het me gebrekkig ;) :cool:

Het enige wat ik weet, is dat de T/A beter is dan zowel de SRT als de Scat Pack. Jullie boeren blijven maar ruziën.
Ik zal het moeten doen met mijn WB Shaker. Weet je wel, die met de speciale SRT-ophanging die elke andere standaardophanging op het platform overtreft; inclusief alles wat als SRT is gebrandmerkt. Zeg het niet tegen de Badge Police.

Mijn SPWB Shaker wordt aangedreven door SRT.
Dat staat er elke keer als ik de motorkap open.

Mijn SPWB Shaker wordt aangedreven door SRT.
Dat staat er elke keer als ik de motorkap open.
Image
Image

😍😁HIER ZIJN 2 SRT'S VOOR JOU

1025751

1025752

Street Racing Technology OF Super Rapid Transit?????

Dit doet me denken aan de Camaro-eigenaren in de jaren 70 die zouden beweren dat ze een Z28 hadden omdat ze een 350 4-barrel hadden.😁
Z/28

Het enige wat ik weet, is dat de T/A beter is dan zowel de SRT als de Scat Pack. Jullie boeren blijven maar ruzie maken.
😁
Een Pontiac Trans-AM (vervallen):LOL::ROFLMAO:

Ik corrigeer mezelf. Z/28. Ik bezat een echte Z/28 uit 1971. Rood met zwart interieur. 4 versnellingen. Een van de weinige auto's waarvan ik wou dat ik hem niet had verkocht.😁

Ik ben gecorrigeerd. Z/28. Ik bezat een echte 1971 Z/28. Rood met zwart interieur. 4 versnellingen. Een van de weinige auto's waarvan ik wou dat ik hem niet had verkocht.😁
Dat is geweldig, maar zoals je zei, je hebt hem verkocht.😩 Jij bent de persoon om dit over te vragen: Ik vind die 2 carrosseriestijlen op de 1970 en 1971 Z/28 leuk (verbeter me als ik het mis heb) dat de Z/28 dezelfde LT-1 Corvette-motor gebruikt. Je kunt de Z/28 ook krijgen met airconditioning en in automaat, terwijl je de 1970 en 1971 Corvette die 2 opties niet kon krijgen omdat die motor met vaste klepstoters de poelies van de airconditioning zou laten afslaan? :unsure:

70 en 71 Z/28 hadden ongeacht het type transmissie de LT1-motor met vaste klepstoters. Dezelfde motor als de Corvette, maar 10 pk minder dan de Corvette vanwege het bedrijfsbeleid. Airconditioning was niet beschikbaar in Z/28 tot 1972, toen deze overstapte naar een motor met hydraulische klepstoters. Dat betekent niet dat een dealer mogelijk airconditioning voor een klant heeft geïnstalleerd, maar GM dacht dat de aircocompressor het hogere toerentalbereik met vaste klepstoters niet aankon. Een snelle manier om een echte Z/28 van een nep te onderscheiden, is de fabriekstoerenteller. SS Camaro had een toerenteller van 7000 tpm, alle Z/28's hadden een toerenteller van 8000 tpm. Veel nep Z/28's in de collecties van mensen😉

70 en 71 Z/28, ongeacht het type transmissie, hadden de solid lifter LT1-motor. Dezelfde motor als de Corvette, slechts 10 pk minder dan de Corvette vanwege het bedrijfsbeleid. Airconditioning was niet beschikbaar in de Z/28 tot 1972, toen deze overstapte naar de hyd lifter-motor. Dat betekent niet dat een dealer mogelijk airconditioning voor een klant heeft geïnstalleerd, maar GM dacht niet dat de aircocompressor het hogere toerentalbereik met solid lifters aankon. Een snelle manier om een echte Z/28 van een nep te onderscheiden, is de fabriekstoerenteller. SS camaro had een toerenteller van 7000 tpm, alle Z/28's hadden een toerenteller van 8000 tpm. Veel nep Z/28's in de collecties van mensen😉
Ik zie dan dat het hetzelfde was als de Corvette, aangezien airconditioning pas in 1972 beschikbaar was op een LT-1 Corvette.
Een andere zeer moeilijk te vinden HOT-auto is de 1970-1973 Trans-AM 400, 455 HO en de onmogelijke 455 SD.(y)

AUW!!! Kijk naar die stoeprand.o_O😣:eek:🤢
Ik ben dol op die functionele motorkap😍, maar niet in die onderhoudsgevoelige satijnen afwerking.o_O
Image
Image

• Like
Reactions: Moparrebel
70 en 71 Z/28, ongeacht het type transmissie, hadden de solid lifter LT1-motor. Dezelfde motor als de Corvette, maar 10 pk minder dan de Corvette vanwege het bedrijfsbeleid. Airconditioning was niet beschikbaar in de Z/28 tot 1972, toen deze overstapte naar de hyd lifter-motor. Dat betekent niet dat een dealer mogelijk airconditioning voor een klant heeft geïnstalleerd, maar GM dacht niet dat de aircocompressor het hogere toerentalbereik met solid lifters aankon. Een snelle manier om een echte Z/28 van een nep te onderscheiden, is de fabriekstoerenteller. SS camaro had een toerenteller van 7000 tpm, alle Z/28's hadden een toerenteller van 8000 tpm. Veel nep Z/28's in de collecties van mensen😉
Ik vraag me dan af of de 1970 Pontiac Trans-AM met 400 Ram Air-motor en de 1971 455 HO Trans-AM beide werden geleverd met solid lifters zoals de Z/28 in 1970 en 1971? :unsure:

De enige Pontiac-motor die af fabriek vaste klepstoters had, was de 389 SD uit 1959 - 1962. Deze werden speciaal gemaakt voor NHRA en NASCAR, maar waren verkrijgbaar in sommige straatauto's. De latere 389, 400 en 455 motoren hadden hyd-nokken, zelfs met de tripower carburateur configuratie.

61 - 80 of 149 Posts