Dodge Challenger Forum banner
81 - 100 of 107 Posts
Discussion starter · #81 ·
Moest er net een vervangen op mijn 23 last call swinger edition. Dealer rekende $2005,00 plus belasting per wiel. Band was extra $385 plus montage, balanceren, belasting en verwijdering. Dus in feite zijn 4 nieuwe wielen en banden voor de swinger edition 10k.
Afzetterij op zijn best. Koop de. Zwarte en poedercoat ze allemaal voor minder dan 2k

2.005,00 $ is de huidige gepubliceerde verkoopprijs voor het kale wiel. Er zijn deals als je rondkijkt. Nog steeds niet goedkoop.

Ik kocht in 2020 een reserveonderdeel voor de mijne. De prijs voor de medewerker van de dealer was toen ongeveer 800 dollar.

• Like
Reactions: rajunz
Discussion starter · #88 ·
Ik zie dat ze als een gek verkopen! Zo dom, ze kunnen ze net zo goed voor 100.000 dollar aanbieden. Wie zou dat nou betalen? Hetzelfde met de Challenger-prijzen... Ik zie er tonnen op dealersites staan die al 6 maanden onverkocht zijn en ze proberen nog steeds tegen of boven de adviesprijs te verkopen. Wacht het af.

Ik heb net deze auto met weinig kilometers bij mij in de buurt te koop zien staan, die ik zou inruilen als ik niet meer geld uitgaf. Het rood/zwart met een vleugje zilver ziet er geweldig uit!

50ste verjaardag. Dat lijkt een redelijk redelijke prijs.

• Like
Reactions: rajunz and Norton74
Discussion starter · #91 ·
Heeft iemand al van "Flow Forged" velgen gehoord? Ik heb vandaag een beetje geleerd tijdens het zoeken naar een paar Gold School-alternatieven. We hebben het over de Voxx gehad, waarvan ik denk dat ze gegoten zijn... en dan deze hieronder... die gegoten zijn maar dan in vorm worden gebracht? Zou sterker moeten zijn. Kijk, we weten allemaal dat gesmeed het ultieme is, maar die prijzen zijn belachelijk. Ik race niet met deze auto, dus ik ben serieus op zoek naar alternatieven.

Heeft iemand al gehoord van "Flow Forged" velgen? Ik heb vandaag een beetje geleerd tijdens het zoeken naar alternatieven voor Gold School. We hebben het gehad over de Voxx, waarvan ik denk dat ze gegoten zijn... en dan deze hieronder... die gegoten zijn maar dan in vorm worden gebracht? Zou sterker moeten zijn. Kijk, we weten allemaal dat gesmeed het ultieme is, maar die prijzen zijn belachelijk. Ik race niet met deze auto, dus ik ben serieus op zoek naar alternatieven.

Ja, ze kwamen ongeveer 10 jaar geleden op de markt.
Sterker en lichter dan gegoten, maar lang niet zo sterk als een echt gesmede velg.
Het is een goed budgetvriendelijk alternatief.

Een kerel

• Like
Reactions: spacedace2000
Discussion starter · #94 ·
Nu ik terugkijk in de thread...we hebben inderdaad over deze velgen gechat...maar ik dacht dat ze gesmeed waren...Ik heb net een nieuwe zwarte Shakedown gekocht en zit hier te proberen om er verliefd op te worden, aangezien ik gewend ben aan de white knuckle. Het is gewoon teveel zwart..haha...Ik ben dol op de velgstijl, maar weet niet zeker of de goudkleur van de school te veel contrast zou zijn. Kan helpen om de matte zilveren strepen op de auto te verbinden.

Image
Het zal er goed uitzien, het is een Challenger...en zwart! (y)

Een kerel

Een kerel

Nu ik terugkijk in de thread...we hebben inderdaad over deze velgen gechat...maar ik dacht dat ze gesmeed waren...Ik heb net een nieuwe zwarte Shakedown gekocht en zit hier te proberen er verliefd op te worden, omdat ik gewend ben aan de white knuckle. Het is gewoon te veel zwart...haha...Ik ben dol op de velgstijl, maar weet niet zeker of de gouden schoolkleur te veel contrast zou zijn. Kan helpen om de mat zilveren strepen op de auto te integreren.

View attachment 1100518
moet hier misschien een beetje photoshop-werk gedaan worden
Factory Reproductions maakt de flow forged repops ook in chroom. Chroom en zwart zien er altijd scherp uit.
Ik ben van plan om chromen exemplaren te krijgen voor mijn bare knuckle 50th, zodat ik de oem gouden school kan opslaan.

81 - 100 of 107 Posts