Dodge Challenger Forum banner
81 - 100 of 107 Posts
Discussion starter · #81 ·
Właśnie musiałem wymienić jeden w mojej edycji 23 last call swinger. Dealer zażądał 2005,00 $ plus podatek za koło. Opona kosztowała dodatkowe 385 $ plus montaż, wyważanie, podatek i utylizacja. Zasadniczo więc 4 nowe koła i opony do edycji swinger to 10 tys.
Wyłudzanie w najlepszym wydaniu. Kup te. Czarne i pomaluj je proszkowo wszystkie za mniej niż 2 tys.
 
2 005,00 $ to aktualna opublikowana cena detaliczna za samą felgę. Jeśli poszukasz, znajdziesz oferty. Nadal nie jest tanio.
 
Kupiłem zapasowy do mojego w 2020 roku. Cena dla pracownika salonu wynosiła wtedy około 800 dolarów.
 
  • Like
Reactions: rajunz
Discussion starter · #88 ·
Widzę, że sprzedają się jak szalone! To głupie, równie dobrze mogą wystawić je za 100 tysięcy. Kto miałby za to zapłacić? To samo z cenami Challengera... Widzę mnóstwo samochodów na stronach dealerów, które stoją niesprzedane od około 6 miesięcy, a oni wciąż próbują sprzedawać je po cenie lub powyżej ceny sugerowanej przez producenta. Poczekaj.
 
Właśnie zobaczyłem ten samochód z małym przebiegiem w pobliżu na sprzedaż, który bym wymienił, gdybym nie wydawał więcej pieniędzy. Czerwono-czarny z odrobiną srebra wygląda niesamowicie!
 
50. rocznica. To wydaje się dość rozsądną ceną.
 
  • Like
Reactions: rajunz and Norton74
Discussion starter · #91 ·
Czy ktoś słyszał o felgach „Flow Forged”? Nauczyłem się dziś czegoś małego, szukając alternatyw dla Gold School. Rozmawialiśmy o Voxx, które, jak sądzę, są odlewane... a następnie te poniżej... które są odlewane, ale następnie formowane w kształt? Mają być mocniejsze. Spójrzcie, wszyscy wiemy, że kute są najlepsze, ale te ceny są głupie. Nie ścigam się tym samochodem, więc poważnie szukam alternatyw.
 
Czy ktoś słyszał o felgach "Flow Forged"? Właśnie dowiedziałem się czegoś dziś, szukając alternatyw dla Gold School. Rozmawialiśmy o Voxx, które, jak sądzę, są odlewane... a następnie te poniżej... które są odlewane, ale następnie formowane w kształt? Mają być mocniejsze. Spójrzcie, wszyscy wiemy, że kute to ostateczność, ale te ceny są głupie. Nie ścigam się tym samochodem, więc poważnie szukam alternatyw.

Tak, pojawiły się na scenie jakieś 10 lat temu.
Mocniejsze i lżejsze niż odlewane, ale nie tak mocne jak prawdziwe kute koło.
To dobra, przyjazna dla budżetu alternatywa.
 
  • Like
Reactions: spacedace2000
Discussion starter · #94 ·
Teraz, gdy spoglądam wstecz na wątek... rzeczywiście rozmawialiśmy o tych felgach... jednak myślałem, że są kute... Właśnie kupiłem nowego czarnego Shakedowna i siedzę tu, próbując się w nim zakochać, ponieważ jestem przyzwyczajony do white knuckle. Jest po prostu za dużo czerni... haha... Uwielbiam styl felg, tylko nie jestem pewien, czy złoty kolor szkoły byłby zbyt dużym kontrastem. Może pomóc w połączeniu matowych srebrnych pasków na samochodzie.
 
Image
Będzie dobrze wyglądać, to Challenger...i czarny! (y)

Facet
 
Teraz, kiedy patrzę wstecz na wątek... rzeczywiście rozmawialiśmy o tych felgach... jednak myślałem, że są kute... Właśnie kupiłem nowego czarnego Shakedowna i siedzę tutaj, próbując się w nim zakochać, ponieważ jestem przyzwyczajony do white knuckle. Jest po prostu za dużo czerni... haha... Uwielbiam styl felg, tylko nie jestem pewien, czy złoty kolor szkoły byłby zbyt dużym kontrastem. Może pomóc w dopasowaniu matowych srebrnych pasków na samochodzie.

View attachment 1100518
może trzeba będzie tu trochę popracować w photoshopie
Factory Reproductions produkuje również repopy kute przepływowo w chromie. Chrom i czerń zawsze wyglądają ostro.
Planuję zdobyć chromowane felgi do mojego bare knuckle 50th, abym mógł przechowywać oem gold school.

 
81 - 100 of 107 Posts