Dodge Challenger Forum banner
21 - 40 of 173 Posts
1320 będzie miało wyższą wartość odsprzedaży i będzie warte więcej w przyszłości :whistle:
Zauważam, że jedynymi, którzy wciąż to powtarzają, są ci, którzy je posiadają! Istnieje również ograniczona liczba pakietów Drag, co wynika z faktu, że większość społeczeństwa nie jest zainteresowana samochodem Drag, i prawdopodobnie nie będzie zainteresowana również w przyszłości. Ale może to ja tu tylko spekuluję?
 
Zauważam, że jedynymi, którzy wciąż to powtarzają, są ci, którzy jeden posiadają! Istnieje również ograniczona liczba pakietów Drag, ponieważ większość społeczeństwa nie jest zainteresowana samochodem Drag i prawdopodobnie nie będzie w przyszłości. Ale może tylko spekuluję?
BĘDZIE WARTE WIĘCEJ! JEST TAK RZADKIE I NIESAMOWITE! 😁
 
Nierozegrany nierozegrany, dobrze zachowany, z niskim przebiegiem SP 1320 jednoosobowy będzie najbardziej prawdopodobny do wzrostu wartości spośród modeli non-HC. Nie z powodu popytu ze strony ogółu społeczeństwa czy czegokolwiek innego, ale z powodu jego wyjątkowości, nowości i rzadkości. Prawie dokładnie odwrotnie niż popyt społeczny: tylko bardzo wyjątkowa lub specjalna osoba lub kolekcjoner zostanie przyciągnięty do tego, zwłaszcza ze względu na aspekt jednoosobowy, ale zapłacą więcej niż jakikolwiek inny non-HC za nierozegrany, dobrze zachowany przykład z niskim przebiegiem.
 
Zauważam, że jedynymi, którzy wciąż to powtarzają, są ci, którzy jeden posiadają! Jest też ograniczona liczba pakietów Drag, powodem jest to, że większość społeczeństwa nie jest zainteresowana samochodem Drag i prawdopodobnie nie będzie zainteresowana w przyszłości. Ale może to tylko ja tu spekuluję? :unsure:
Szczególnie ci maniacy, którzy kupują jeden i nie budują z nim historii wyścigowej.
 
Nierozegrany, dobrze zachowany, z niskim przebiegiem SP 1320 jednoosobowy będzie miał największy potencjał wzrostu wartości spośród modeli non-HC. Nie ze względu na popyt ze strony ogółu społeczeństwa czy cokolwiek innego, ale ze względu na jego wyjątkowość, nowość i rzadkość. To jakby przeciwieństwo popytu społecznego: tylko bardzo wyjątkowa lub specjalna osoba lub kolekcjoner poczuje się tym szczególnie przyciągnięta, zwłaszcza ze względu na aspekt jednoosobowy, ale zapłacą więcej niż za jakikolwiek inny model non-HC za nierozegrany, dobrze zachowany egzemplarz z niskim przebiegiem.
Co jeśli wyciągnę fotel pasażera i usunę tylną kanapę. Czy mój 1320 byłby wart tyle samo co jednoosobowy?
 
Rofl

O kurde… mamy w domu rekordzistę.

Jednym z facetów, których adoptowałem jako ojca, był Bob Simmerly. W 1963 roku zrobił 11,6 przy prawie 120 w Plymouth z trzema na drzewie. Tak, z tymi gównianymi oponami. Co zrobił twój 60 lat później?
 
BĘDZIE WARTE WIĘCEJ! JEST TAK RZADKIE I NIESAMOWITE! 😁
Może i jest niesamowite, ale wcale nie jest takie RZADKIE. Do końca tego roku zostanie wyprodukowanych ponad 3000 sztuk. Pokaż mi jeden przykład 1320, który został sprzedany na aukcji z zyskiem. Nie pokażesz, bo prawdopodobnie takich nie ma.

2023 A Super Bee Widebody to bardzo podobna konstrukcja do 1320, z których wyprodukowano tylko 500 sztuk, Shakedown Widebody ma tylko 500 sztuk, Swinger Widebody w kolorze F8 Green ma tylko 500 sztuk, 300 w kolorze White Knuckle i 200 w kolorze Lime. To samo dotyczy Swinger Chargers. Jest mniej tych samochodów, które właśnie wymieniłem, niż wszystkich zbudowanych 1320. Te „Special Editions” Last Call to jedyne 392, które kolekcjonerzy samochodów dodają do swoich kolekcji i nie mają one żadnego przebiegu.
 
To może być niesamowite, ale wcale nie jest takie RZADKIE. Do końca tego roku zostanie wyprodukowanych ponad 3000 sztuk. Pokaż mi jeden przykład 1320, który został sprzedany na aukcji z zyskiem. Nie pokażesz, bo prawdopodobnie takich nie ma.

2023 A Super Bee Widebody to bardzo podobna konstrukcja do 1320, z których wyprodukowano tylko 500 sztuk, Shakedown Widebody ma tylko 500 sztuk, Swinger Widebody w kolorze F8 Green ma tylko 500 sztuk, 300 w kolorze White Knuckle i 200 w kolorze Lime. To samo dotyczy Swinger Chargerów. Jest mniej tych samochodów, które właśnie wymieniłem, niż wszystkich zbudowanych 1320. Te "Special Editions" z Last Call to jedyne 392, które kolekcjonerzy samochodów dodają do swoich kolekcji i nie mają one żadnego przebiegu.
Dokładnie. Czyż nie wyprodukowano ponad 3000 sztuk OGD z 2018 roku? Wiemy, że nie są warte funta kłaków.
 
Zauważam, że jedynymi, którzy wciąż to powtarzają, są ci, którzy je posiadają! Istnieje również ograniczona liczba pakietów Drag, ponieważ większość ogółu nie jest zainteresowana samochodem Drag i prawdopodobnie nie będzie zainteresowana w przyszłości. Ale może tylko spekuluję?
Powiem, że pakiety shaker lub ta stracą na wartości mniej niż pakiet 1320.
 
Powiem, że pakiety shaker lub ta będą mniej tracić na wartości niż pakiet 1320.
Tak, nie rozumiem tu logiki. Shaker, który wygląda ładnie i retro, ale ostatecznie chodzi o wygląd, straciłby na wartości mniej niż 1320, który ma funkcjonalne ulepszenia? Kosztują prawie tyle samo.
 
Wygląd jest dla niektórych ludzi wszystkim.

Np. O wiele bardziej wolę wygląd szerokiego nadwozia i nie wróciłbym do wąskiego, chyba że byłby to hellcat.
Wolę wygląd zwykłych nadwozi Challengerów. Charger wygląda jednak lepiej jako widebody.

1320 lepiej utrzyma swoją wartość niż zwykły scat. Jeśli chcesz 1320, musisz go kupić. Shaker i T/A są o wiele łatwiejsze do sklonowania. Matowy winyl i masz T/A. Zmień maskę i masz shakera. 1320 nie można powielać.
 
21 - 40 of 173 Posts