Ze zijn geen onkruidverdelgers, ze zijn veel te duur!!!!
Ja, dat dacht ik ook toen ik voor het eerst onderzoek deed naar uitsparingen. Dus koos ik in plaats daarvan voor Badlandz HPE-uitsparingen. Koos dat merk omdat het de hoogste beoordelingen had en de minste klachten over lekkende of defecte motoren (in vergelijking met QTP, Granatelli, DHP).
Moest iemand $300 betalen om ze in te lassen.
Na 3,5 jaar heb ik uiteindelijk beide motoren vervangen, een ervan twee keer. De reden was de koolstofopbouw rond de vlinderklep (zie foto hieronder). De "standaard" uitsparingmotor is gewoon niet sterk genoeg of stevig genoeg om door de koolstofopbouw te komen.
Tussen de kosten van de vervangende motoren en de nieuwe pakkingen die nodig zijn elke keer dat je de uitlaat moet verwijderen om de motoren te vervangen... heb ik al snel meer uitgegeven dan wat de NoWeeds me in eerste instantie zou hebben gekost.
Dus slikte ik mijn trots in en kocht de NoWeeds. Ik was er helemaal weg van! 3,5 jaar later, toen ik de sidepipes van mijn oude Challenger afhaalde om hem te verkopen, hadden ze wat koolstofopbouw, maar functioneerden ze perfect.
Had ik ze in de eerste plaats gekocht, dan had ik zelfs wat geld bespaard. Bovendien was de eigenaar van NoWeeds geweldig om mee samen te werken; hij paste mijn bestelling een beetje aan om hem compatibeler te maken met mijn sidepipes-opstelling.