Dodge Challenger Forum banner
61 - 79 of 80 Posts
Discussion starter · #61 ·
Tenzij je echt strepen of de 3.09 versnellingen nodig hebt, kun je een mooie REWB bouwen zonder Jailbreak.

Met het Plus-pakket zijn die Alcantara-stoelen mooi!

Verzonden vanaf mijn SM-N960U met Tapatalk
Ja, en ik zat te denken, directe verbinding zou me tot 885 kunnen brengen als ik dat zou willen lol

Update. Ging vandaag naar een lokale dealer. Probeerde info te vinden over een jailbreak. Ze zeiden dat ik niet meer dan de adviesprijs zou betalen, maar dat het een enorme rompslomp zou zijn. Ik ben niet van de rompslomp, dus ik ben een widebody redeye aan het bouwen. Yep besloten om de sprong naar redeye te maken nadat de man de power chiller en andere demon bits noemde waar ik niet echt van afwist. De aanbetaling voor de build morgen om 9:15 uur
De JB is niet echt een "enorme rompslomp". Het is gewoon een langere wachttijd. Voor de dealer kan het meer rompslomp zijn, afhankelijk van of ze allocaties voor een hebben of niet. Zo niet, dan moeten ze wachten om er een te ontvangen of te ruilen met een andere dealer die er een heeft. Meestal betekent dit voor jou een langere wachttijd of een ADM om het wachten te verkorten.

Uit mijn onderzoek is gebleken dat de HCs en Redeyes momenteel sneller worden gebouwd dan de JBs. Blijkbaar hamstert de fabriek de JB-allocaties om ze in batches te draaien. De meesten van ons die er een hebben besteld, hebben al weken geen beweging gezien in onze statuscodes. De fabriek is sinds voor afgelopen maandag de hele maand januari gesloten geweest. Maar toen ze eenmaal met de productie begonnen, waren bijna alle HCs die werden gebouwd HC- en RE-modellen, met tot nu toe 0 JBs in beweging. De laatste update die ik kreeg, was dat de eerste build voor de JBs ergens volgende week of de week daarna van start gaat. Als dat eenmaal begint, stel ik me voor dat ze er een paar honderd van zullen uitdraaien (ze kunnen er tot ongeveer 480 per dag maken als ze moeten). Dan is er weer een pauze van 3-4 weken in de JB-productie terwijl ze de materialen voor de volgende batch plannen en verzamelen.

Discussion starter · #63 ·
De JB is niet echt een "enorme rompslomp". Het is gewoon een langer wachten. Voor de dealer kan het meer gedoe zijn, afhankelijk van of ze er allocaties voor hebben of niet. Als ze die niet hebben, moeten ze wachten om er een te ontvangen of te ruilen met een andere dealer die er een heeft. Meestal betekent dit voor jou een langer wachten of een ADM om het wachten te verkorten.

Mijn onderzoek heeft uitgewezen dat de HC's en Redeyes momenteel sneller worden gebouwd dan de JB's. Blijkbaar hamstert de fabriek de JB-allocaties om ze in batches te draaien. De meesten van ons die er een hebben besteld, hebben al weken geen beweging gezien in onze statuscodes. De fabriek is sinds afgelopen maandag de hele maand januari gesloten. Maar toen ze eenmaal met de productie begonnen, waren bijna alle HC's die werden gebouwd HC- en RE-modellen, waarbij er nog geen JB's in beweging waren. De laatste update die ik kreeg, was dat de eerste build voor de JB's ergens volgende week of de week daarna van start gaat. Zodra dat begint, stel ik me voor dat ze er een paar honderd van zullen produceren (ze kunnen er tot ongeveer 480 per dag maken als ze moeten). Dan komt er weer een stop van 3-4 weken op de JB-productie terwijl ze de materialen voor de volgende batch plannen en verzamelen.
Interessant. Deze dealer heeft al een JB gebouwd. Ze lieten me het bouwblad zien, maar het had niet wat ik qua uiterlijk wilde. De verkoper kwam vanavond terug met de mededeling dat ze met de eigenaar moeten praten over een mogelijke verhoging van de aanbetaling. Ik probeer gewoon iets relatief snel te laten bouwen met de minste weerstand. Bovendien zijn de motoren hetzelfde en het enige wat ik echt wil, is de SRT-streep en oranje remklauwen. Ik kan wel zonder ze leven, denk ik. Ik krijg er een echte vanishing point look voor. Over het algemeen wil ik gewoon de weg van de minste weerstand in het proces lol

Discussion starter · #65 ·
Redeye WB is vanmorgen om 10.00 uur officieel besteld. Uit nieuwsgierigheid: heeft u zelf rode ogen op hoogte? Zeg maar in de omgeving van Colorado Springs/Denver? Ik vraag me af tot welke vermogens de vermogens dalen

Hey mensen, voel je vrij om naar een andere thread te gaan als het ergens anders beter past.

Momenteel ben ik van plan om mijn eerste hellcat te bouwen. Ik wil de bestelling de komende week of zo plaatsen.

Ik heb besloten dat ik niet voor de redeye ga, want voor zover ik kan zien aan de dyno's... is er niet een ENORM verschil in vermogen. Ik weet niet eens zeker of ik het verschil echt zou kunnen zien, weet je?

Dat gezegd hebbende, ik twijfel tussen narrow body en widebody voor de hellcat. De prijs is niet echt een factor, ik wil gewoon weten of de widebody, afgezien van het uiterlijk (wat cool is), merkbaar/functioneel is in vergelijking met een narrow body?

Kan iemand van jullie een verschil zien? Bedankt op voorhand!
Ik neig naar de narrow/reguliere body om een deel van de nostalgische look te behouden. Ik heb ook gehoord dat de voorbanden veel stenen op de achterste spatborden gooien. Je zult waarschijnlijk een zelfherstellende beschermende film moeten aanbrengen, zoals 3M™ Paint Protection Film of een ander vergelijkbaar merk.

Discussion starter · #67 ·
Ik neig naar de smalle/reguliere carrosserie om een deel van de nostalgische uitstraling te behouden. Ik heb ook gehoord dat de voorbanden veel stenen op de achterste spatborden gooien. Je zult waarschijnlijk een zelfherstellende beschermfolie moeten aanbrengen, zoals 3M™ Paint Protection Film of een ander vergelijkbaar merk.
Om eerlijk te zijn, worden er zelfs op de reguliere carrosserie stenen gegooid. Ik spreek uit ervaring met mijn 392. Ik heb momenteel geen lakbescherming... Ik zal dat zeker op mijn redeye krijgen zodra deze dit keer wordt afgeleverd.

Eerlijk gezegd worden er zelfs stenen gegooid op het gewone lichaam. Uit ervaring met mijn 392. Ik heb momenteel geen lakbescherming… Ik zal dat zeker op mijn redeye krijgen zodra deze keer wordt afgeleverd
Ja, de mijne is een normaal lichaam, maar ik heb tot nu toe geen chips. Ik overweeg echter wel wat PPF.

Ik had vorig jaar een normale HC-carrosserie en bleef maar wide bodies zien en wenste dat ik een WB had. Ze zien er gewoon uit als een Demon en dat is imo een mooier uitziende auto. Ieder zijn eigen.

Ik zal zeggen dat de Charger er om een of andere reden beter uitziet in een WB dan een Challenger in mijn ogen.

Ik heb geen auto van 4400 lbs gekocht om bochten te snijden lol, ik heb hem gekocht voor acceleratie in rechte lijn en met 315's achter krijg je gewoon betere tractie.

Ik heb elk mogelijk ophangingsonderdeel geüpgraded, behalve dat ik mijn schroefsets daadwerkelijk heb vervangen om hem beter te laten sturen, maar dit is mijn DD en het was een beetje "zweverig" op de snelweg en in bochten en had zeker subframeconnectors en draagarmen en spoorstangen nodig. De BMR-cradle en cradle lock-out maakten ook een ENORM verschil.
Plus je krijgt die adaptieve ophanging met alle 4 brede banden met 6-zuiger Brembo's op de voorremmen en 4-zuiger Brembo's op de achterremmen.

Weet iemand waarom Dodge meer 'narrow body' Challengers maakt in vergelijking met 'widebody' Challengers uit de jaren 2022 en 2023? In 2022 maakten ze 881 'narrow body' red eyes en 462 'red eye' 'wide body' Challengers. Ik ging naar cars.com en zocht naar 2023 Hellcats, de meerderheid daarvan zijn 'narrow bodies'. Ik vraag me gewoon af waarom dat zo is.

Ik denk dat ik het antwoord op mijn eigen vraag heb gevonden. Dodge maakt meer 'narrow body' Challengers omdat ze hun 'wide body' kits willen verkopen. Dus voor degenen die fabrieksmatige 'wide body' red eyes en Hellcats hebben, zal dat de waarde verhogen denk ik, omdat ze er nu minder van maken.

Weet iemand waarom Dodge meer narrow body challengers maakt in vergelijking met widebody challengers uit de jaren 2022 en 2023? In 2022 maakten ze 881 narrow body red eyes en 462 red eye wide body challengers. Ik ging naar cars.com en zocht naar 2023 hellcats, de meerderheid daarvan zijn narrow bodies. Ik vraag me gewoon af waarom dat zo is.

Ik denk dat ik het antwoord op mijn eigen vraag heb gevonden. Dodge maakt meer narrow body challengers omdat ze hun wide body kits willen verkopen. Dus voor degenen die fabriek wide body red eyes en hellcats hebben, zal dat de waarde verhogen denk ik, omdat ze er nu minder van maken.
Ik denk gewoon dat Dodge hier weer een debat van 400 pagina's wilde over welke auto beter is. Duidelijk is de narrow body van de arme man op kleine banden beter.... ze zouden ook allemaal wit moeten zijn

Ik hou niet van het uiterlijk van de widebody, maar op de Hellcats vind ik het een waardevolle afweging. Je zult moeten wennen aan de auto die trekt met weggroeven en de extra breedte op krappe plekken. Maar tenzij je van plan was om verspringende wielen te gebruiken met de originele carrosseriestijl, denk ik dat de widebody de beste optie is voor de Hellcat.
Helemaal mee eens! Ik heb net een week geleden mijn 2022 Redeye Challenger opgehaald... het is een smalle carrosserie... omdat ze goedkoper zijn... en ik ben echt dol op de nostalgische look... ik wil dat de mijne zo dicht mogelijk bij de originele '70-versie komt! Widebody berooft het daarvan

Al die kracht is nutteloos tenzij je het kunt benutten. WB helemaal. De adaptieve dempingsophanging is ook geweldig. Gewoon mijn .02 $.
Ja.. iets moeilijker om grip te krijgen.. maar het passeert nog steeds al het andere.. terwijl het zijn banden rookt!!!

Helemaal mee eens! Ik heb net vorige week mijn 2022 Redeye Challenger opgehaald... het is een smalle carrosserie... omdat ze vriendelijker zijn voor de portemonnee... en ik ben echt dol op de nostalgische look... Ik wil dat de mijne er zo dicht mogelijk bij de originele '70-versie uitziet! Widebody berooft het daarvan
Je krijgt geen Redeye HC-look zoals een jaren 70-stijl, te veel verschillen dan de 2008-2014 die veel dichterbij kwam. Interieur is verkeerd, achterlichten, fascia, grille, motorkap etc.

Hey jongens, voel je vrij om naar een andere thread te gaan als het ergens anders beter past.

Momenteel ben ik van plan om mijn eerste hellcat te bouwen. Ik wil de bestelling ongeveer volgende week plaatsen.

Ik heb besloten dat ik niet voor de redeye ga, want voor zover ik kan zien aan de dyno's... is er niet een ENORM verschil in vermogen. Ik weet niet eens zeker of ik het verschil echt zou kunnen zien, weet je?

dat gezegd hebbende, twijfel ik tussen narrow body en widebody voor de hellcat. De prijs is niet echt een factor, ik wil gewoon weten of de widebody, behalve het uiterlijk (wat cool is), merkbaar/functioneel is in vergelijking met een narrow body?

Kan iemand van jullie een verschil zien? Bedankt op voorhand!
Een Hellcat red eye heeft precies dezelfde ophanging als de wide body, er is geen verschil, alleen de banden en spatbordverbreders. Ik heb een red eye narrow

61 - 79 of 80 Posts