Zrobiłem tutaj wyszukiwanie i najprawdopodobniej jest to problem z termostatem. Rzeczywisty kod mówi, że silnik nie osiągnął temperatury roboczej. Zrobiłem moje normalne kontrole. Płyn chłodzący nie jest niski. Brak wycieków płynu chłodzącego. P0128 - Dodge Diagnostic Trouble Code (DTC) Definition, Causes and Diagnosis (dtcdecode.com)
Zrobiłem kolejne wyszukiwanie na YouTube i powiedział, że normalna temperatura robocza płynu chłodzącego powinna wynosić 180-210F.
Moje pytanie brzmi więc, czy nadal można jeździć z kodem, o ile będę pilnować odczytu temperatury płynu chłodzącego? A może mój odczyt temperatury płynu chłodzącego jest nieprawidłowy z powodu możliwego problemu z termostatem?
Mój gorący (po jeździe) samochód na podjeździe na biegu jałowym mówi mi, że temperatura płynu chłodzącego wynosi 190F.
Moje wizyty u dealera są w rzeczywistości za 3 tygodnie, a ja podróżuję w przyszłym tygodniu (samolotem), więc naprawa może zająć miesiąc.
Czy można jechać?
* Wiem, jeżdżę na własne ryzyko.
(28) [ASMR] EASIEST THERMOSTAT & Drivebelt REPLACEMENT P0128 Dodge Charger 3.6L √ Fix it Angel - YouTube
Zrobiłem kolejne wyszukiwanie na YouTube i powiedział, że normalna temperatura robocza płynu chłodzącego powinna wynosić 180-210F.
Moje pytanie brzmi więc, czy nadal można jeździć z kodem, o ile będę pilnować odczytu temperatury płynu chłodzącego? A może mój odczyt temperatury płynu chłodzącego jest nieprawidłowy z powodu możliwego problemu z termostatem?
Mój gorący (po jeździe) samochód na podjeździe na biegu jałowym mówi mi, że temperatura płynu chłodzącego wynosi 190F.
Moje wizyty u dealera są w rzeczywistości za 3 tygodnie, a ja podróżuję w przyszłym tygodniu (samolotem), więc naprawa może zająć miesiąc.
Czy można jechać?
* Wiem, jeżdżę na własne ryzyko.
(28) [ASMR] EASIEST THERMOSTAT & Drivebelt REPLACEMENT P0128 Dodge Charger 3.6L √ Fix it Angel - YouTube