Dodge Challenger Forum banner
81 - 100 of 104 Posts
Nie byłem świadomy starszego przycisku "Sport". Tak, z trybami jazdy możesz nacisnąć przycisk, a następnie wybrać żądany tryb. Ale, jak stwierdzono, najłatwiejszym sposobem jest ustawienie ulubionego trybu na tryb "Niestandardowy". Następnie, po uruchomieniu, wystarczy dwukrotnie nacisnąć przycisk Tryby jazdy, a przejdzie on bezpośrednio do trybu niestandardowego. Nie jest wymagane dotykanie ekranu.

Moje wrażenie jest takie, że zawory są częściowo otwarte w trybie Sport, całkowicie otwarte w trybie Track. Właśnie to zainstalowałem i teraz są otwarte na całej długości, przez cały czas. Niezależnie od trybu.

Będę musiał to sprawdzić. Z tego, co rozumiem, zawory były również całkowicie otwarte w trybie sportowym, ale mogę się mylić.
 
Będę musiał to sprawdzić. Z tego, co rozumiem, zawory były otwarte na sport, ale mogę się mylić.
Tak, mogę mylić kontrolę trakcji z zaworami wydechowymi. Muszę jeszcze raz sprawdzić.
 
  • Like
Reactions: MuscleCarProf
Uważam, że tylko tryby Track lub Drag mają je naturalnie w pełni otwarte. Myślę, że tryb Sport jest otwarty tylko w 70%? Tazer może je cały czas trzymać otwarte, podobnie jak Inactive Exhaust.
 
Unfortunately with the newer setup you don't have a button anymore. With my new TA I have to navigate through the touch screen to get to the performance settings just to activate "Sport" or "track" etc.. My old '18 SP just had a button on the console. It's a little bit of a pain that way.
(n)To szkoda.
 
Ale ze starą konfiguracją (2015-18) z przyciskiem trybu sportowego otrzymujesz Dodge Performance Pages i brak trybu torowego lub innych rzeczy, od 2019 roku otrzymujesz SRT Performance Pages i ponownie zapisujesz tryb sportowy jako tryb niestandardowy, a proste dwukrotne dotknięcie przycisku trybów jazdy przenosi Cię prosto do niego.
 
Uważam, że tylko tryby Track lub Drag mają je naturalnie w pełni otwarte. Myślę, że tryb Sport jest otwarty tylko w 70%? Tazer może je cały czas trzymać otwarte, podobnie jak Inactive Exhaust


A Guy
To fantastyczne wideo referencyjne! Obejrzałem jego film o instalacji shakera i robi dobre filmy. Cóż, w takim razie tryb torowy!
 
Nie byłem świadomy starszego przycisku "Sport". Tak, z trybami jazdy można nacisnąć przycisk, a następnie wybrać żądany tryb. Ale, jak stwierdzono, najłatwiejszym sposobem jest ustawienie ulubionego trybu na tryb "Niestandardowy". Następnie, po uruchomieniu, wystarczy dwukrotnie nacisnąć przycisk Tryby jazdy, a przejdzie on bezpośrednio do trybu niestandardowego. Nie jest wymagane dotykanie ekranu.

Moje wrażenie jest takie, że zawory są częściowo otwarte w trybie Sport, w pełni otwarte w trybie Track. Właśnie to zainstalowałem i teraz są otwarte na całej długości, przez cały czas. Niezależnie od trybu.

Przycisk oznaczony jako "Tryby jazdy"?

Myślę, że miał na myśli to
View attachment 1056151
Dlaczego twój ma przycisk "Sport" w porównaniu do "Trybu jazdy"? :unsure:
 
Dlaczego Twój ma przycisk "Sport" zamiast "Trybu jazdy"? :unsure:
To nie moje. Pokazywałem/wyjaśniałem, do czego odnosił się użytkownik nr 73 w swoim poście z 2018 roku. Mój '21 ma przycisk trybu jazdy.
 
2015 do 2018 ma przycisk Sport (Dodge Performance Pages)

2019 i nowsze mają tryby jazdy (SRT Performance Pages)


Wysłane z mojego SM-N960U za pomocą Tapatalk
A żeby jeszcze bardziej zamącić w wodzie, mój SRT 392 ma przycisk SRT! 😬
 
Po zabawie z niestandardowymi ustawieniami dla mojego nowego TA 392 wydaje się, że zawory wydechowe mogą być powiązane z ustawieniem trakcji. Kiedy wypróbowałem niestandardowe ustawienie z trakcją w trybie sportowym i kierowaniem w trybie torowym, wydech był bardziej miękki niż w ustawieniu trybu "torowego". Mogę sobie to wyobrażać, ale wydawało mi się, że widzę różnicę.
 
Po zabawie z niestandardowymi ustawieniami dla mojego nowego TA 392, wydaje się, że zawory wydechowe mogą być powiązane z ustawieniem trakcji. Kiedy wypróbowałem niestandardowe ustawienie z trakcją w trybie sportowym i kierowaniem w trybie torowym, wydech był cichszy niż w ustawieniu trybu "torowego". Mogę sobie to wyobrażać, ale wydawało mi się, że widzę różnicę.
Zbyt wiele przycisków do wciśnięcia. Po prostu wsiądź i jedź.(y)
 
Po zabawie z niestandardowymi ustawieniami dla mojego nowego TA 392 wydaje się, że zawory wydechowe mogą być powiązane z ustawieniem trakcji. Kiedy wypróbowałem niestandardowe ustawienie z trakcją w trybie sportowym i kierowaniem w trybie torowym, wydech był cichszy niż w ustawieniu trybu "torowego". Mogę sobie to wyobrażać, ale wydawało mi się, że słyszę różnicę.
Próbuję dowiedzieć się tego samego. Zacząłem myśleć, że jest to powiązane z ustawieniem skrzyni biegów. To była krótka podróż. Ale to mi powiedziały moje uszy. Myślę, że mogę spróbować trakcji.
 
Tak, dwukrotne naciśnięcie przycisku Drive Mode jest tym samym, co przechodzenie przez ekrany w celu wybrania trybu Custom Drive Mode. I jak ktoś wcześniej powiedział, to pierwsza rzecz, którą robię, gdy uruchamiam pojazd.
Zatem podwójne naciśnięcie przenosi Cię do ostatnio używanego trybu czy tylko do ustawień niestandardowych?
 
Ile kosztują te Tazer? Czy istnieje jakaś wada powodująca utratę gwarancji lub jakakolwiek inna wada korzystania z Tazer do wyłączenia trybu ECO, aby automatycznie uruchamiał się w trybie Performance w nowym Dodge Challenger SPWB?
Około 250 dolarów za wersję z podwójnym obejściem, a jakiekolwiek ustawienia zastosujesz początkowo, pozostaną takie za każdym razem, gdy uruchomisz samochód.
 
Czy dane kiedykolwiek zostały przedstawione, aby wykazać, że awaria podnośnika jest spowodowana brakiem trybu sportowego?
Wątpię. Zazwyczaj używam trybu sportowego i włączam tryb eco od czasu do czasu na dłuższych trasach autostradowych, co w moim przypadku zdarza się rzadko.
 
Wątpię w to. Zazwyczaj jeżdżę w trybie sportowym i włączam tryb eco od czasu do czasu na dłuższych trasach autostradowych, co w moim przypadku zdarza się rzadko.
Czy jazda w trybie "ECO" nie skraca żywotności silnika i czy zauważasz dużą różnicę w sposobie jazdy samochodu po przełączeniu na tryb "ECO"?
 
Czy dane kiedykolwiek przedstawiono, aby wykazać, że awaria podnośnika jest spowodowana brakiem trybu sportowego?
Zainstaluj wałek rozrządu bez MDS i dostrój go, a następnie ustaw domyślne ustawienia w stroju tak, aby skrzynia biegów zmieniała biegi tak, jak w trybie sportowym, i skonfiguruj tryb zapotrzebowania kierowcy dla trybu normalnego, aby używać trybu sportowego z HP Tuners.
 
81 - 100 of 104 Posts