Dodge Challenger Forum banner
61 - 80 of 110 Posts
Vandaag heb ik Dodge gemaild en ze schreven terug en zeiden dat deze auto die ik kocht de enige was met deze lak en opties die in de VS als model 2011 werd verkocht. Wauw.

Vandaag heb ik Dodge gemaild en ze schreven terug en zeiden dat deze auto die ik kocht de enige was met deze lak en opties die in de VS werd verkocht als model uit 2011. Wauw.

View attachment 1043917
Mooi. Misschien was het de motorblokverwarming die je bovenaan bracht, sommigen bestelden het gewoon om anders te zijn!

Verzonden vanaf mijn SM-N960U met Tapatalk

Moet dit blijven controleren, ik weet dat Chargers een 2.65 of 2.82 gebruikten, maar dacht dat alle Challenger R/T A5 automaten een 3.06 hadden.

Ik heb een paar threads uit 2010/2011 gevonden en uit die threads blijkt dat de toeslag van $100 was om LSD toe te voegen aan de 3.06-as. Het lijkt er dus op dat mijn auto de LSD-optie heeft en dat daar de kosten vandaan kwamen. Dat is tenminste het gevoel dat ik krijg van die oude threads...

Ik heb een paar threads uit 2010/2011 gevonden en uit die threads blijkt dat de $100 toeslag was om LSD toe te voegen aan de 3.06 as. Het lijkt er dus op dat mijn auto de LSD-optie heeft en dat daar de kosten vandaan kwamen. Dat is tenminste het gevoel dat ik krijg van die oude threads....
Ja, dat dacht ik ook, met een LSD auto dacht ik dat ze gewoon de Getrag hadden verwisseld, de foto's die ik van toen heb, laten de auto's met 3.06 zien met hetzelfde differentieel als die van jou en dat waren geen LSD's.

Ik zeg je wat, voer je hele bouwtekening hier in en kijk wat er staat.

Ergens op staat ofwel Conventioneel differentieel of Anti-Spin differentieel.

VOLLEDIGE VIN NA DE =

ALLE HOOFDLETTERS

Dus als de link die slidd geeft niet werkt, probeer dan de 2e link op deze site.

Ik heb geprobeerd de bovenstaande link voor dit voertuig te gebruiken, maar het gaf me dit, net als de eerste link op de site die ik plaatste.
Image

De tweede link op de site die ik plaatste gaf me dit.
Image

Wat je zoekt is dit.
Image

Ik heb beide geprobeerd, maar er kwam niets uit. Jammer. Gewoon een leeg vel.

Maakt niet uit, ik heb het opnieuw geprobeerd. Het werkte. Ik moet me de eerste keer wel vergist hebben in het VIN.

"Conventioneel differentieel". Tja, daar gaat die theorie......

Discussion starter · #68 ·
Heb je naar beneden gescrolld naar de sectie Optionele Uitrusting? Daar staat alles wat afwijkt van de basisconfiguratie.

Laat maar, ik heb het opnieuw geprobeerd. Het werkte. Ik moet me de eerste keer wel vergist hebben met het VIN.

"Conventioneel differentieel". Welnu, daar gaat die theorie......

View attachment 1043995
Ja, dat is dus de standaard 3.06 die bijna iedereen lijkt te krijgen. Begrijp die $100 kosten nog steeds niet.

Merkt u dat u een autohoes heeft...was dat toen standaard?
Helaas heeft de vorige eigenaar de autohoes en de echt mooie vloermatten onder andere gehouden. Maakt me een beetje boos.

• Like
Reactions: ChallyTatum
Bedankt! Ik kon de mijne na een uur niet vinden en het bleek dat de hoofdletters het probleem waren - een van je links werkte voor mij! Jammer dat wat ik gebruikt betaalde niet veel minder was dan de oorspronkelijke prijs đź« 

U kunt uw VIN# in deze links invoeren om een pdf-kopie van uw Window Sticker en/of Build Sheet te krijgen. Houd er rekening mee dat Window Stickers over het algemeen slechts een paar jaar beschikbaar zijn. Als deze niet meer beschikbaar zijn, krijgt u een foutmelding "Sorry, er is geen window sticker beschikbaar voor deze vin". Zorg ervoor dat VIN# allemaal HOOFDLETTERS zijn
Bedankt, heb uw advies gebruikt en de mijne gevonden.

U kunt uw VIN# in deze links invoeren om een pdf-kopie van uw Window Sticker en/of Build Sheet te krijgen. Houd er rekening mee dat Window Stickers over het algemeen slechts een paar jaar beschikbaar zijn. Als ze niet langer beschikbaar zijn, krijgt u een foutmelding "Sorry, There is no window sticker available for this vin". Zorg ervoor dat VIN# allemaal HOOFDLETTERS zijn.

Window Sticker/Build Sheet

Window Sticker
----------------
Voor Canada zeggen sommigen dat dit werkt, terwijl anderen het niet doen

----------------

https://www.dodge.com/hostd/windowsticker/getWindowStickerPdf.do?vin=

https://www.chrysler.com/hostd/windowsticker/getWindowStickerPdf.do?vin=

Gebruik uw VIN-nummer om de Dodge Window Sticker te krijgen

(Scroll een beetje naar beneden naar het vak om VIN# in te voeren, en scroll dan naar de onderkant van de resultatenpagina, beweeg de muis over Window Sticker om Download- of Print-opties rechtsboven weer te geven)

Build Sheet

A Guy
Hoi Guy - werkt de Window Sticker-zoekopdracht nog?
Ik heb mijn auto vrijdag besteld en de eerste link naar deze thread zegt "window sticker not available for this vin"

Bedankt bij voorbaat.

Discussion starter · #76 ·
Hallo, werkt de link naar het bouwblad (optielijst)? De raamsticker verschijnt wanneer deze de KZ-status heeft en klaar is om te verzenden/gefactureerd is aan de dealer, geloof ik.

• Like
Reactions: clazar2121
Discussion starter · #78 ·
Ja, als het niet gebouwd is, zal het ook niet beschikbaar zijn.

61 - 80 of 110 Posts