Ik ben hier nieuw en ben op zoek naar nuttige informatie voor de aankoopoverweging van een 2020 / 2021 Challenger R/T 5.7 L met handgeschakelde versnellingsbak. Ik weet niet of ik het shaker hood package wil nemen of niet.
Ik vind het uiterlijk mooi en het is natuurlijk unieker. Het doet me een beetje denken aan mijn 1976 Pontiac Trans Am 455. Hij had geen actieve luchtinlaatklep, maar hij liet de auto er speciaal uitzien. Uiteindelijk heb ik de carburateurs vervangen, een 2" inlaat spacer toegevoegd en een velocity stack luchtfilter door het gat laten steken. Lang geleden ...
... Hoe dan ook, heeft iemand van jullie een mening over de shaker hood ??
... Ik heb een recensie gelezen waarin enkele oververhittingsproblemen werden genoemd bij stadsritten of drive-thru stops.
... Als je er een hebt, zou je het dan opnieuw doen?
... Als je er geen hebt, zou je willen dat je er een had?
Ik vind het uiterlijk mooi en het is natuurlijk unieker. Het doet me een beetje denken aan mijn 1976 Pontiac Trans Am 455. Hij had geen actieve luchtinlaatklep, maar hij liet de auto er speciaal uitzien. Uiteindelijk heb ik de carburateurs vervangen, een 2" inlaat spacer toegevoegd en een velocity stack luchtfilter door het gat laten steken. Lang geleden ...
... Hoe dan ook, heeft iemand van jullie een mening over de shaker hood ??
... Ik heb een recensie gelezen waarin enkele oververhittingsproblemen werden genoemd bij stadsritten of drive-thru stops.
... Als je er een hebt, zou je het dan opnieuw doen?
... Als je er geen hebt, zou je willen dat je er een had?