Ik heb dit op een paar forums voor fabrikanten van superchargers gezien en ik vroeg me af wat jullie hiervan vonden. Ze raden aan om de opening van alle bougies in elke nieuwe fabrieksmotor te controleren. Hun ervaring leert dat ongeveer een derde van alle "nieuwe" motoren bougiespelingen heeft die niet op de fabrieksspecificaties zijn afgesteld.
Wat is de juiste opening voor de 6.4L motor en heeft iemand daar ooit zijn eigen bougies gecontroleerd ruim voordat ze aan hun eerste fabrieksschema toe waren voor vervanging? Ik heb een Scat Pack Shaker die binnenkort wordt afgeleverd en ik overweeg om de monteur van de dealer te vragen om alle bougies eruit te halen en voor mij te controleren.
Onnodig of verstandig gezien de waarde van dit voertuig en de wens om het efficiënt en sterk te laten draaien, direct uit de doos en hopelijk voor vele probleemloze jaren?
Wat is de juiste opening voor de 6.4L motor en heeft iemand daar ooit zijn eigen bougies gecontroleerd ruim voordat ze aan hun eerste fabrieksschema toe waren voor vervanging? Ik heb een Scat Pack Shaker die binnenkort wordt afgeleverd en ik overweeg om de monteur van de dealer te vragen om alle bougies eruit te halen en voor mij te controleren.
Onnodig of verstandig gezien de waarde van dit voertuig en de wens om het efficiënt en sterk te laten draaien, direct uit de doos en hopelijk voor vele probleemloze jaren?