Dodge Challenger Forum banner
21 - 36 of 36 Posts
Ik ben op zakenreis en ben volgende week thuis. Maar de decklid is slechts een afneembaar onderdeel. Zou ergens op de unibody moeten zitten. Ik denk dat ik eerst onder de voorstoelen en later het dashboardpaneel moet controleren. De vloer is van onderaf gecontroleerd.

OregonScat is een ander forum?
Een lid hier die schadeherstel doet

Een kerel

Discussion starter · #22 · (Edited)
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met FCA US LLC. Wij stellen uw vraag op prijs.
Het Vin. # bevindt zich op verschillende plaatsen op het voertuig. Het Vin. # moet op het motorblok gestempeld zijn en kan zich ook op de carrosserierail onder het tapijt bevinden. We raden u aan het voertuig naar uw lokale FCA-dealer te brengen voor hun hulp bij het vinden van het gestempelde Vin. #.
Nogmaals bedankt voor het contact met FCA US LLC.

Stoelen gedemonteerd. Geen VIN onder het tapijt. Dodge kent hun product niet?!
Tenzij ze over de andere rail hebben geschreven? Maar welke, waar... Weet iemand het?
Ik weet het niet over daar, maar hier zou de politie u het VIN van uw voertuig vertellen, maar ze zouden u niet vertellen waar het is.

Discussion starter · #26 ·
Na mijn inspanningen ga ik ervan uit dat dit gestempelde VIN-nummer niet bestaat in modellen van vóór 2015. Het meest verbazingwekkende is het antwoord van Dodge dat het "misschien" is wat ook afwezigheid, niet-bestaan omvat. Kortom, ze hebben me de schuld gegeven.

Zeiden ze dat het het chassis moest zijn, of zouden ze het blok accepteren?

Ik heb flink gezocht en alle locaties zijn in deze thread voorgesteld. Een Charger-eigenaar bevestigde in België dat ze het "onder de motorkap boven de rechter schokdemper" vonden.

A Guy

Heeft nog niemand ontdekt dat het VIN-nummer in de PCM is opgeslagen...

Deze man probeert zijn auto in een vreemd land te registreren en hij zegt dat ze een fysiek gestempeld VIN-nummer op het chassis vereisen. Stickers, motor en in de PCM helpen zijn situatie niet.
En waarschijnlijk ook niet FCA...

Ik heb iets gevonden dat zegt dat er een chassisnummer in het interieur zit op de dwarsbalk voor de passagiersstoel onder het tapijt. Er staat dat je de stoel helemaal naar achteren moet schuiven en dat er een flap in het tapijt zit en dat je daar het chassisnummer kunt zien.

Discussion starter · #32 ·
Beste mensen! Bedankt voor jullie betrokkenheid! Luister! Auto geregistreerd! Gestempeld chassisnummer bestaat waarschijnlijk niet op dit model, maar de man van het diagnose station heeft als expert geautoriseerd dat dit onderdeel legaal is! Hij bereidde een paar papieren voor en ik ging ermee naar het stadhuis. Na 15 minuten en betaling van 256 zloty (~65$) kreeg ik kentekenplaten en papieren! Een uur later was ik onderweg!!! Wrrrmmm, wrrrrooommm!!!:p

Zloty goed besteed! Gefeliciteerd (y)

Een kerel

Laten we wat foto's van je auto zien en er een paar maken tijdens je volgende roadtrip, met de Poolse landschappen. Veel plezier!

owns 2023 Dodge Challenger Scat Pack Wide Body
21 - 36 of 36 Posts